5.1.10

PhotoWar: Outing Rakan2

Aktiviti weekend lepas dipenuhi dengan sesi outing. Sabtu kat Golden triangle, Ahad pulak kat Putrajaya. So, aku pilih cerita pasal outing Putrajaya dulu. Outing ni organized by Naman, member aku kat UKM dulu..nak kata perintis pon boleh la tapi dia lagi power main volleyball dari aku la.

Pada asalnya, Naman buat pencarian model keluarga yang mana pemenang top 3 (xsilap aku la) akan dapat photoshoot di Putrajaya (dengan kehadiran beberapa photographer berpengalaman). But at last, aku tak berapa nak pasti pilihannya macamana dan beberapa photographer member-member sukar nak meluangkan masa (maybe). So, aku sebagai newbie dapat invitation la untuk sama-sama belajar. Antara yang hadir:-
  1. Naman dan family
  2. Eliza dan family
  3. Hasnor dan family
  4. Mat Lan (member aku)
Antara hasil-hasilnya:-

The Parents


Content Not Available

Naman & wife


Content Not Available

Hasnor & husband


Content Not Available

Eliza & Syarmy

The Kids

Rayyan
Darwish
Riri & Eiyman
Rifqi

**More pics on my flickr

"Harta yang paling berharga adalah keluarga, mutiara yang paling indah adalah keluarga"

2 comments:

CIKGU NAMAN said...

Darwisy daaa,,hehe

Gambar mat lan xleh ejah ko??

Hasnor said...

waaahhh..lamo doh dio upload...comeyyy! i loikeeee!! pasnih x kiro, nk keno outing lg!